Heb je een vraag met betrekking tot een afschrift of wil je graag meer informatie over het aanvragen van een creditcard? Waar je ook hulp bij nodig hebt, en bij welke bank je ook klant bent, de medewerkers van de klantenservice zullen je altijd verder helpen. Ben je bijvoorbeeld lid van de ING Bank? Dan zullen de medewerkers van de ING je telefonisch te woord staan. Gaat je voorkeur uit naar een laagdrempeliger manier van contact opnemen, zoals bijvoorbeeld via social media, dan kan dat natuurlijk ook! De ING klantenservice kun je meerdere manieren bereiken. Kies daarom voor een manier waar jij je het prettigste bij voelt. Vind je het lastig om een bepaalde vraag telefonisch te stellen? Of kun je je opmerking niet kwijt in een kort social media bericht? Dan kun je de manier van contact opnemen hierop afstemmen. Hét online platformBen je nieuwsgierig geworden naar de verschillende manieren waarop je de ING bank kunt benaderen? Raadpleeg dan eens de klantenservice gids van de ING. Door naar deze link te gaan: https://www.klantenservicegids.nl/bedrijf/ing-bank/ing-contact/ kun je alle mogelijkheden met elkaar vergelijken. Zo kun je ook via de website, de ING community of via de chat je vraag, opmerking of klacht doorgeven. Daarnaast kun je de klantenservice gids ook raadplegen voor informatie met betrekking tot storingen. Heb je het vermoeden dat je internetbankieren niet werkt door een storing? Dan kun je de klantenservice gids raadplegen om te kijken of andere klanten hier ook last van hebben. Zo niet, dan is het alsnog verstandig om de klantenservice te benaderen omdat de oorzaak dan bij jezelf kan liggen. Daarnaast weet je op deze manier ook zeker waar je aan toe bent, en dat is natuurlijk wel zo fijn als het gaat om internetbankieren. |